kawan kawan Kak Zu

Monday, May 9, 2011

Rindu...


entry kali ini aku ingin menulis mengenai rindu
semasa menulis ini air mataku mengalir tak henti
ini adalah air mata rindu
aku rindukan suamiku yang kini jauh dimata

entahlah...
semakin berusia
semakin matang usia ku
semakin aku merasakan ingin dekat selalu
ingin menatap wajah nya setiap hari
bukan tak pernag berjauhan
padahal ini adalah tahun ke 15 usia rumahtangga kami
seawal sebulan usia perkahwinan, kami sudah berjauhan
tetapi rindu ini semakin mengcengkam jiwa

bukan tak pernah rindu rinduan
tetapi..malam ini rindu ku seperti rindu yang tak tertahan tahan
bukan didorong oleh nafsu semata mata
aku rindukan tatapan mata nya yang lembut dan mempesona
juga sentuhan nya yang mendamaikan jiwa

kemana harus ku lepaskan rindu ini
setiap detik bayangan wajah nya sentiasa diingatan
kepada siapa harus ku luahkan
hanya diri nya yang ku dambakan
rindu ini menerbitkan rasa cinta yang mendalam
cinta yang tulus suci
sakit nya rasa rindu ini
tetapi aku tetap merasakan
rindu ini sesuatu yang amat indah...

*sorry saya gunakan perkataan aku..



No comments:

Post a Comment