kawan kawan Kak Zu

Thursday, May 26, 2011

selamat hari lahir buat diri sendiri..

Semalam 24 May adalah hari lahir saya.Alhamdulillah masih terus bernafas di usia 38 tahun ini.Saya berdoa semoga Allah memperteguhkan keimanan dan berharap semoga menjadi insan yang bertaqwa dan sentiasa bersyukur.Saya juga berdoa semoga di beri kesihatan yang baik supaya terus dapat menjadi ibu yang dpt menjaga kebajikan anak2 dan mampu menguruskan rumah tangga dgn sempurna.Aminn...Rasa nyer banyak lagi kekurangan dlm diri saya di kala usia 38 thun ini.Namun sebagai insan yang lemah saya akan terus berusaha utk menutup kekurangan dan kelemahan ini.

Saya sediakan juga sebiji kek coklat buatan sendiri.deko jgk buat sendiri walaupun tak berapa nak pandai hehehe.Tapi yang penting habis dimakan oleh budak2 kawan anis.Gembira sangat walaupun semua tetamu saya hanyalah budak2 kecik.Lain kali kalau hari jadi anak2 saya akan deco dgn lebih cantik lagi.baru first time buat banyak cacat cela nyer.

Hadiah???..Terus terang ..saya tidak mengharapkan apa2 hadiah b'day kali ini.keterujaan untuk mendapat hadiah tak ada langsung.Tambahan pula en suami saya bukanlah seorang yang pandai bab2 nak memberi hadiah ni.Selalu dia akan bertanya "yang nak apa??" sedikit sebanyak membantutkan keinginan utk mendapat hadiah tu...Sejak 15 thun hidup sebumbung dgn suami saya rasa amat mengenali suami saya itu. Dia jenis yang bila nak memberi apa2 utk saya kami akan pergi beli sama2 dan " Ayang pilih nak apa"...hahahaha macam tu pun ada kan..takder istilah "hadiah kejutan yang tak di sangka2" dlm hidup saya..apa2 pun saya sayang dia wlupun dia tak pandai beli hadiah hari jadi saya...

No comments:

Post a Comment