kawan kawan Kak Zu

Wednesday, September 28, 2011

Alhamdullillah

Akhir nya

dapat juga saya
 
menghabiskan baki puasa enam

walaupun pada hari terakhir bulan Syawal

walaupun hari ni masih ada lagi jemputan

jamuan raya.


selalu nye pertengahan Syawal

saya dah menghabiskan enam hari puasa sunat

tapi tahun ni mmg terbabas sikit

banyak benar hal2 kedunian yang mendatang

dengan sakit perut dan muntah muntah

lepas tu sambung datang bulan

ada tetamu dari jauh  datang beraya

pergi beraya ke rumah adik ipar

dan kawan suami dekat ipoh

dan kerumah kawan baik saya di penang

kini..alhamdulillah sempurna juga ibadah puasa sunat saya

apa apa pun saya mmg gembira menyambut raya tahun ni

kerana berpeluang menyambut di rumah baru


dan juga kwan2 suami sudi bertandang ke rumah kami

insyaallah ,klu Allah panjangkan umur



kita kan menyambut Ramadhan dan Syawal sekali lagi



di tahun hadapan

No comments:

Post a Comment