kawan kawan Kak Zu

Monday, September 12, 2011

RAYA 2011

raya tahun ini kami sekeluarga beraya di rumah emak mentua saya.raya di mana2 pun sama sahaja.yang penting kita gembira dan dapat menghabiskan masa bersama sama.okeh kita layan gambar gambar sekitar hari raya baru2 ni.

mlm raya ..cam biasalah main bunga api..anis nak main tpi takut...

dekna begitewww bahgia dpt main mungee api..atok kat belakang tgk jer gelagat cucu cucu..

tokey bahan letupan..di dtgkan khas dari melaka..hehehe..inilah adik ipar dan biras saya.masih dlm mood pengantin baru..duduk jauh2 atas tuntutan kerja..sian kan...ehhh mcm ler saya ni tak duduk jauh2 ngan suami...huhuhu sian saya jgk..

bersama adik adik ipar dan beras saya ..eh silap biras....

mak yg terlebih suker...



gambar family saya..tema pepel yang bercampur aduk..segala jenis pepel pun ada tau..jgn jeles..


mak dan abah mentua..


anak ipar dan suami..serta anak bongbongsu kewwww...



esok lah sambung..lambat pulak internet mlm nih...letih nak nunggu siap upload sekeping..banyak lagi gambar nak tunjuk tau...

No comments:

Post a Comment