kawan kawan Kak Zu

Tuesday, March 27, 2012

jalan jalan cari makan

ptg tadi belek2 gambar yang ada kat folder komputer ni...rupa nyer banyak gambar yang aku amik bulan sudah.kebanyakkan nyer gambar pergi makan makan..sejak tinggal dekna ngan anis jer kat rumah sekarang ni kami selalu makan kat luar..macam xder selera jer nak makan kat rumah..oklah xdak idea pulak nak tulis banyak2..tempek gambar cukuplah yer..kualiti gambar kurenggg sikit..sebab tangkap guna henfon jer...

ada satu malam tu request kat pak megat nak makan western.lagi pun masa tu baru baik demam.tekak macam nak makan ayam.so kami pergi ke kenny rogers.

sabar menanti hidangan


dekna mood baik malam tu.

yang ni aku punya..yum yum yum..

pak megat's

dekna's

anis punyer speggeti carbonara

air kami..tak sedap..tapi mahal kemain...huhuhu


muffin 2 ketul..tak habis sumbat masuk henbag..balik rumah bangyong (kucing kami) yang makan

perut dah kenyang.otw nak balik bergambar depan kereta pameran dalam taiping sentral..aku dah gemoksss..tak suker..

dalam KEA Sorento..lawa giler..

KEA Forte.pun lawa jgk








hari sabtu pergi melawat angah kat MRSM balik pulau..Bawak dia outing..pergi komplek Bukit Jambul jer





ada penyanyi kelahiran bintang realiti Bintang Kecil..HARIS..dekna dan anis jer yang kenal budak ni..ptg tu dia nyanyi lagu Sedetik Lebih Anuar Zain..mmg pandai nyanyi budak nih..




                                                          belikan kasut ragbi utk angah






aku nak kasut ni.tapi xder saiz..aku minat giler..pakai ngan jubah pun boleh..ngan seluar jeans pun cantik ..waaa...ndak jgkkkkkk


sila abaikan kasut buaya merah aku yang dah lusuh tu.




pujuk hati yang lara sbb tak dapat kasut dgn makanan.makan nasi ayam penyet kat food court dlam shoping komplek tu..sedap tau...oh ya..angah dan anis jugak  makan benda ni..anis punya tak habis..angah tolong habiskan




                                              dekna nak nasi goreng pataya..layannnn


                                                        pak megat nasi goreng sotong..



                sementara tunggu pak megat pilih baju yang dia berkenan,aku tangkap gambar dulu..



balik dari penang dah pun malam..dalam kepala dok congak2 nak masak apa sampai rumah nnti,pak megat ajak makan kat luar lagi..alhamdullilah senang kerja mak.nok..ni fav pak megat..tomyam campoq



                                                                       daging merah

                                                                                                        teloq dadar wajib ada.



keesokkan nyer hari ahad baru masak kat rumah.ptg selepas hntar pak megat naik bas pergi trangganu aku berdesup pergi melawat kakak pulak..bawak nasi dan ayam masak merah.



                                                                 sayur kobis + udang..




sekian saja laporan jalan jalan cari makan dan cari pasal dari aku..penutup n3 cara orang malas..bubaiiiii

No comments:

Post a Comment